ضرورت ساماندهی شرکت های آرایشی و بهداشتی
نوشته شده توسط : motanro

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر ساماندهی شرکت های توزیع لوازم آرایشی وبهداشتی تأکید کرد وگفت: نیاز است در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور به این موضوع پرداخته شود.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمانشاه، دکتر قباد محمدی در کارگروه مبارزه با قاچاق کالا های سلامت محور اظهار داشت: ضروری است در خصوص منشاء تهیه مواد آرایشی و بهداشتی و نیز نحوه نگهداری آن ها در انبار های شرکت های پخش نظارت لازم صورت گیرد تا از بروز مخاطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات این حوزه فعالیت شرکت های توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی و نیز برخی دیگر از کالا های سلامت محور به صورت هرمی است که بسیاری از کالا های عرضه شده توسط این گروه ها قاچاق و یا غیرمجاز است که لازم است در این خصوص راهکار های مناسبی درنظر گرفته شود.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی در ادامه گفت: باتوجه به اختصاص ارز دولتی به برخی از دارو های وارداتی و اختلاف قیمتی که از این بابت بوجود آمده است اقدام به قاچاق معکوس دارو یعنی خروج دارو از کشور بیشتر دیده می شود و برخی از دارو های خاص متاسفانه از شبکه رسمی توزیع خارج شده و به کشور مجاور قاچاق می شود.
دکترمحمدی خاطرنشان کرد:اخیراً مدیریت نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل این معاونت با تمرکز بیشتری به بحث قاچاق معکوس دارو می پردازد که این مورد هم جای بحث، تعامل و همکاری بیشتری دارد.

محصولات فریمن ، محصولات میبلین ، محصولات کامان ، محصولات الارو





:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: